Известие

Collapse
No announcement yet.

1.4 16V TS - проблем с маслена помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4 16V TS - проблем с маслена помпа

    Добър ден,искам да направя едно запитване

    Имам следния проблем,с Алфа ромео 145 1.4 16V Туин спарк,проблема е следния,при студено запалване в Минусови темперетури лампата на МАСЛОТО свети прекалено дълго до минута та понякога и две,закарах я в сервиз и там ми казаха че проблема е в помпата,смениха я с втора употреба,но за съжаление проблема си остана,те просто вдигат рамене и ми взеха една торба пари,та искам да Ви попитам може ли да се направи диагностика на ве4е свалената ми помпа и да се види дали тя е проблема или е не6то друго и ако е тя да се рециклира или там каквото е необходимо,Благодаря Ви предварително,ще очаквам някакъв отговор.
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

  • #2
    Колега,като за начало започни да си кръщаваш темите по-смислено.Гледам си от София бих ти препоръчал да преглегаш сервизите от Техническия раздел,100% ще намерят решение на проблема ти
    Ето линк : http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
    Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
    sigpic

    Comment


    • #3
      Колега, виж сервизите за италианки в обявите на форума и отзивите за тях, там ще ти направят всякаква диагностика " Ако имаш мерак ми пиши лично и ще те насоча къде да отидеш.
      Arena Coast Customs

      Comment


      • #4
        колега, накарай ги първо да ти измерят налягането на маслото, може само датчика да се ебава. маслен филтър сменял ли си. другото е цедката в картера как е.
        точка

        Comment


        • #5
          Маслена помпа

          Здравей Колега
          Всяка маслена помпа си има определени хлабини които трябва да се замерят и трябва да са в зададените граници. Замери свалената си помпа и ще разбереш дали е годна или има и друга причина за лошата работа. Изчисти цедката добре. Смени си масления филтър, защото често си случва самият той да е проблемен. По- точно вътре в него има едни клапанчета които може и да не работят. Това е най-общо.
          ALFA ROMEO 145 1.4TS 2000 г.

          Comment


          • #6
            ...

            здр колега и маите е така но по доста по малко ,мисълта ми беше ,че е много важно с какво масло си аз си сипах за зимата по тънко пълна синтетика и е много по добре, не съм се заглеждал каде е датчика за маслото ако е на края на магистралата винаги ще има забявяне и т.н. и в есе пак въпреки ,че е нормалоно при теб си е доста......тракали при палене стодена и топла и кога спира да трака при стодено палене ме интересува?????
            sigpic
            АЛФА РОМЕО 145

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от astronoma Покажи съобщение
              здр колега и маите е така но по доста по малко ,мисълта ми беше ,че е много важно с какво масло си аз си сипах за зимата по тънко пълна синтетика и е много по добре, не съм се заглеждал каде е датчика за маслото ако е на края на магистралата винаги ще има забявяне и т.н. и в есе пак въпреки ,че е нормалоно при теб си е доста......тракали при палене стодена и топла и кога спира да трака при стодено палене ме интересува?????
              Колега извинявай ма мнението ти отрича изцяло физиката и законите за хидравлични системи особенно за автомобилни с масленно мазане
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                защо не си смениш датчика,колега
                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Нужно е немедлено да се замери налягането,щото може да е датчик, а може и да роди мотора!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    ...

                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Колега извинявай ма мнението ти отрича изцяло физиката и законите за хидравлични системи особенно за автомобилни с масленно мазане


                    Нещо не можах да ти схвана мисълта какво искаш ди ми кажеш на мен,или искаш да обясниш на другите за колите с маслено мазане
                    sigpic
                    АЛФА РОМЕО 145

                    Comment


                    • #11
                      Датчикът се намира винаги на главната магистрала,която не е особенно дълга.Стои веднага след филтъра.Даже от развъртането от стартера трябва да е налице достатъчно налягане за да изгасне лампата.Маслото е флуид с пренебрежимо нисък кефициент на свиване.При здрав датчик и проходима магистрала,най-честите проблеми са от клеясала цедка и от повреден клапан за регулиране налягането на помпата.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        колега щом си сменил помпата и пак го имаш проблема вземи си смени маслото и филтъра с читави такива ,а дали нямаш и лагери за смяна с това гаснене на лампата след 1-2мин скоро със сигурност ще имаш та възможните варянти за мен са
                        1-помпа
                        2-маслен филтър
                        3-датчик
                        4-лагери на кол.вал
                        но тези неща са ги описали и колегите по горе така че започни да ги отмятяш едно по едно успех
                        sigpicalfa 164turbo s4
                        части втора употреба за алфа всичко за 156
                        http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
                        0888556609 Коко Алексиев

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от astronoma Покажи съобщение
                          здр колега и маите е така но по доста по малко ,мисълта ми беше ,че е много важно с какво масло си аз си сипах за зимата по тънко пълна синтетика и е много по добре, не съм се заглеждал каде е датчика за маслото ако е на края на магистралата винаги ще има забявяне и т.н. и в есе пак въпреки ,че е нормалоно при теб си е доста......тракали при палене стодена и топла и кога спира да трака при стодено палене ме интересува?????

                          трака когато е студена и спира когато загасне лампата

                          ---------- Post added at 19:09 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

                          [QUOTE=Zafo_84;649057]


                          естествено 4е съм сменил маслото с 5w40 пробвах със 3 4 вида разли4ни марки филтри и съ6тата работа,до колкото за дат4ика тои се намира под колекторните тръби на главата,сменчх го 2 пъти,налчгането веднага след като запали студена е 4 атмосфери и като загрее пада на 3.5,3.2 барира,а сега кажете какъв и е проблема маи е божа работ:no_no_

                          секи от майсторите иска да сменя не6то и да експериментира,даже съм обеден 4е и моита помпа не е била при4ина,а до колкото за сервизи,знаете ли не6то за този в люлин сервиз алфа фиат лан4ия

                          мерси


                          Колега,ако показанията ,които даваш са верни, ти е заминал датчика,който струва няколко лева!Чукането на студено може да е и от повдигачите!Това не е много голям проблем,но не е за пренебрегване!Не е за пренебрегване и факта , че тука пишем на кирилица и има букви Ш и Ч!

                          Мордохай!
                          Last edited by mordohy; d.m.y г., 18:28. Основание: шльокавица
                          Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                          Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                          Comment


                          • #14
                            ...

                            по принцип всички алфи т.с. са така,на повечко лиляди са и то без добро обслужване....защо при следващата смяна на маслото не направиш една хубава промивка на двг...особенно на тези т.с. им се отразява много добре!!!!!
                            sigpic
                            АЛФА РОМЕО 145

                            Comment


                            • #15
                              помпа

                              колеги всичките тези неща които ги пишете съм ги направил и ефекта е нулев,минавам по 100 000 км. на година и още не е родил,така че нещо ме навява на мисълта че е някакво запушване ако някои е промивал да ми каже с какво да го направя,има налягане 4 атм на студено и 3.5 на топъл мотор,не е датчик,с хубаво синтетично масло съм,филтър с 3 клапана ,е сега ако някои ми каже от какво е съм ви признал за разбира4и и черпя много яко,просто ми писна да давам пари излишно,зашото секи само разбира да взима кинтите а аз съм доста грамотен технически,и вече не мога да вярвам на никои,помогнете ако мижете сега,това е добро предизвикателство!!
                              Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                              Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                              Comment

                              Working...
                              X